Futómű összehasonlítások     Féltengely és futóműszervíz

McPherson típusú hátsó futómű vagy torziós hátsóhíd?

 

előnyei:  olcsó előállítás, egyszerű szerelhetőség, 3-4 éves korig olcsó alkatrészekből áll össze

hátrányai:  nagy helyigény a csomagtérből, főleg szélességében

Márkásabb autóknál minden esély megvan, hogy az összes szilentblokk csatlakozás kizárólag az alkatrészek szétvágásával oldható meg- ez komoly költség. Nehézkesen konstruálható az, hogy komfortos is legyen és jó kanyarút tartási jellemzői legyenek.

Tehát ez esetben az általunk felújított torziós hátsóhíd, melynek várható élettartama 12-20 év mindenképpen gazdaságos.

Dupla keresztlengő futómű rendszerek vagy torziós hátsóhíd?

 

előnyei:  jó úttartás jó kanyarstabilitás, közepesen olcsó előállítás

hátrányai:  szükségszerű állításnál jellemzően berozsdállt excenter pontok (drága javítási költség), helyigénye nagy a hasznos csomagtérből.

Ez esetben is gondolkodtató a különbség a torziós hátsóhíd alternatívája.

Sajtolt lemezvázú hídtesttel szerelt híd vagy torziós hátsóhíd?

 

előnyei:  nagyon olcsó előállítás, jó kanyarodási képesség, egyben stabilizátor is majdnem

hátrányai:  sérülés esetén komplett cserét igényel,  a felfogató szilentjei időnkénti cseréje szorulnak, a gólyalábas rugózás kialakítás esetén csomagtér tolvaj.

Teherkibírása korlátozott.

Azt megállapíthatjuk, hogy bár ez a konstrukció előnyös, azért a torziós hátsóhíd rendszer nem kutya.

Merevhíd egybeépített hajtással, differenciállal

 

előnyei:  komplex rendszer, hiszen futómű és meghajtó is. Nagy teherbírás, viszonylag ritka a javítási igénye karbantartott állapotban.

hátrányai:  igen költséges előállítás, nem kifinomult rugózási komfort, sok esetben ( sérülés vagy az időszakos olajcsere elmulasztása következtében), drága javítás illetőleg gazdaságtalan.

Torziós hátsó híd:

 

előnyei:  egyedülálló stabil úttartás egy kifinomult rugózási komforttal karöltve! Semmiféle helyigénnyel nem lép fel az utas és/vagy csomagtérből. Általában olcsó a lengéscsillapító cseréje. A jó minőségben felújított torziós hátsóhíd sok száz- azaz 400-1.000.000 km gondmentes autózást tesz lehetővé.

Az előzőekben összehasonlítva az egyéb rendszerekkel km/ év tekintetében olcsó fenntartás hosszútávon.

hátrányai:  közepesen drága előállítás

További tevékenységeink

    • Merevhidak függőcsapszegezése
    • Kerékagy csapágy felületeinek kijavítása
    • Csonkállvány gömbcsuklófészek kiverődésének javítása
    • kormánykardánok javítása (új kereszttel
    • Fém fékcső gyártás ATE alapanyagokból
    • Gumitartók, szilentblokkok, motor-váltóbakok vulkanizált vagy szerelt rendszerben.
    • Különböző gumi receptóra igény szerint verseny szilentkészítésnél.
    • Lendkerekek szabályozása, könnyítése, tömegkiegyenlítéssel.
    • Kéttömegű lendkerék rendszerek átalakítása hagyományos rendszerre.
    • Féktárcsa, fékdob, szabályozása 0,01mm pontossággal.
    • Terepjáró szabadonfutók javítása
    • Futómű állítás

Teamtwork kft.

  • Miért minket válasszon?

    Több évtizedes tapasztalattal, folyamatos minőségellenőrzéssel tudjuk bíztosítani ügyfeleink számára, az elvárható tartósságot a gépjármű használata során. Cégünk személyautók és kis haszongépjármûvek teljes körû futómű szervízelésére, javítására szakosodott. Futómû, javításokat, Idõszakos és eseti átvizsgálásokat vállaljuk rövid határidõvel, típusfüggetlenül.

  • Milyen árakon dolgozunk?

    Cégünk megoldhatatlannak tűnő problémákra vagy árérzékenységre kínál megoldást.

  • Garancia, futásteljesítmény?

    Az általunk elvégzett torziós hátsóhidakra kilométer futásteljesítménytől független! 3 év garancia

© Copyright 2017 ASPnet