Kormánygép javítás - felújítás     Féltengely és futóműszervíz

Rendszerét tekintve rásegítővel vagy e nélküli fogasléces illetve golyóorsós kormánygépek javítása mechanikus kopogás és olajfolyással összefüggő hibákra megoldások.

Kormánygépről röviden:

A gépjármű kormányzását lehetővé tevő gépelem.

Hibajelenségek:

a kormányzásban beállt változások (nehéz, darabos, holtjáték,kopogó hang). Ezen hibajelenségek a gépkocsi biztonságos üzemeltetését veszélyeztethetik.

Kormánygépeknél előforduló hibák

maró hatású folyadék vagy ablakmosó folyadék kerül a rendszerbe

a futómű állítás után a kisebbik porvédő bilincs meghúzásának elmulasztása

ha előre meghúzza a beszerelő, az rendszerint a futómű állító porvédő tekeredést fog véghezvinni a kormánygépen

az összeszerelt kormánygépről leszerelt alkatrész óhatatlanul a karosszériáról ráhullott szennyeződéssel kerül visszaszerelésre.  lásd.

ezek a szilicium darabok 0,01-0,1 mm méretűek, amelyek a vezetőbetétekbe beágyazódva folyamatos, állandó mélyszántást fog okozni az átlag 0,15-0,35 „RA” értékű felületen, ahol a nyomástérből a folyadék távozni tud.

Szervószivattyúk

szíjfutási problémák

a teljesen mechanikusan elkopott belsejű szivattyú fémhordalékát a kormánygép üregeiben találjuk. Amikor a rendszer újra működne ez a fémiszap köszönhetően a 90 – 130 bar induló nyomású, óriási áramlási mennyiségű szervóolaj szállító hatásának, megint bejut a szivattyúba, ahol 0,01-0,02 mm részekbe ékelődve expressz sebességű romlási folyamat kezdődik.

 ilyenkor kényszerből kell a tisztítást, ami áll a csővezetékből, szervóolaj tartályból, kormánygépből.

A probléma a következő: a kormánygépben a korrodált tengelyszakaszon vagy fogaslécen áthúzott tömítések újra nem felhasználhatóak, azaz ilyenkor fel kell újítani a kormánygépet is.

Karbantartás:

Megelőzési jelleggel a porvédők épségét időnként ellenőrizni kell, illetve ezek időszakos cseréje szükséges. Szervókormánygépeknél az olajcsere intervallumot a gépkönyvi előírások határozzák meg.

További tevékenységeink

    • Merevhidak függőcsapszegezése
    • Kerékagy csapágy felületeinek kijavítása
    • Csonkállvány gömbcsuklófészek kiverődésének javítása
    • kormánykardánok javítása (új kereszttel
    • Fém fékcső gyártás ATE alapanyagokból
    • Gumitartók, szilentblokkok, motor-váltóbakok vulkanizált vagy szerelt rendszerben.
    • Különböző gumi receptóra igény szerint verseny szilentkészítésnél.
    • Lendkerekek szabályozása, könnyítése, tömegkiegyenlítéssel.
    • Kéttömegű lendkerék rendszerek átalakítása hagyományos rendszerre.
    • Féktárcsa, fékdob, szabályozása 0,01mm pontossággal.
    • Terepjáró szabadonfutók javítása
    • Futómű állítás

Teamtwork kft.

  • Miért minket válasszon?

    Több évtizedes tapasztalattal, folyamatos minőségellenőrzéssel tudjuk bíztosítani ügyfeleink számára, az elvárható tartósságot a gépjármű használata során. Cégünk személyautók és kis haszongépjármûvek teljes körû futómű szervízelésére, javítására szakosodott. Futómû, javításokat, Idõszakos és eseti átvizsgálásokat vállaljuk rövid határidõvel, típusfüggetlenül.

  • Milyen árakon dolgozunk?

    Cégünk megoldhatatlannak tűnő problémákra vagy árérzékenységre kínál megoldást.

  • Garancia, futásteljesítmény?

    Az általunk elvégzett torziós hátsóhidakra kilométer futásteljesítménytől független! 3 év garancia

© Copyright 2017 ASPnet